Nergiz7 Ayy kızlar yorgunluk halsizlik var mı sizde de ? Sanki dünya iş yapmışım gibi yorgunluk ve halsizlik var. Hep mi böyle sürecek acaba ? 🥴😬 Arada bulantı var, vücut kaşıntısı var.. ne ararsan var anam..
Mormnekse Nergiz7 öyle görünüyor hamilelik hastalık değil ben öyle gecirmeyecegim diye başlamıştım 6. Haftadan beri yatıyorum 😂😂
HayaLim_Panbik Nergiz7 kizlar ilk trimester böyle ikinci trinester resmen balayi yasiyor insan bi rahatlama bi rahatlama