Bir ay once 5 günlük infex kullandım geçmedi bir kutu cempes bitirdim, tek kullanımlık toz ilaçlardan en az 3 kere ictim hijyene aşırı dikkat ettim ama son kontrolumde doktorum idrar yolu enfeksiyonumun geçmeyip arttığını söyledi ve acilen enfeksiyon hastalıklarına gorunmemi istedi. Daha once bu durumu yasayan var mi? Enfeksiyon hastalıkları bölümü ne yapabilir , bebek etkilenmesin diye erken dogum isteyebilirler mi?