Mrv4 Anonim189 arkadaşımın dı canım o ama negatif ertesı güne 0.1 oldu akşama tekrar suphede kaldı yaptı 0.8 yanı değer düşmüştü demekkı adet günü gelıyordu hormondan dolayı o zaman değer çıkmıştı
Anonim189 Mrv4 benim de 4ttü hamile değilsin dediler 5 gün sonra test yaptım pozitif kan verdim 86ydı beta o yüzden sormuştum ama umarım en kısa zaman da hamile kalır🤍