Mrvcakatt Silaybooo123 yoo tamamen catinla alakali. Benim catik darmis kemigim basikmis sen de bebek de zorlanirsin dedi o yuzden sezeryan olacagim
Lavinya_21 Lavinya_21 bem fitil olarak deıl agızdan kullanmıstım. Ilk hamılelıgımde normal dogum yaptım
Lavinya_21 Silaybooo123 hm onu bilmıyordum vala. Olabilir de bem agızdan aldım bi süre sonra bıraktım kullanmayı
Silaybooo123 Lavinya_21 anladım bende zaten normalden korkuyordun öyle bi yazı okuyunca da tesadüf olamaz gibisinden heyecanlandım skshmsça
Silaybooo123 Mrvcakatt anladım herkesin farklı görüşü tabi bende sezaryen taraftarıyım birde prenses doğum varmış duruma göre bebekle ikimizde iyi olduktan sonra oda değerlendirilebilir
Lavinya_21 Silaybooo123 haha kız korkma normal dogumdan vala evet zor ama bebek dogar dogamz acı sancı kalmıyor inanki. İçini rahat tut
Silaybooo123 Lavinya_21 ben zaten ebelik mezunuyum ama yüreğim yetmiyor sağlıklısı ne ise o olsun Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah birde prenses doğum diye bişey varmış belki bir ihtimal o 😂