Kevserergullll 13 haftaya gircem karnım öncesinde çok şişti ama şuan mide bulantılarım kasık ağrılarım kesildi karnım artık yumuşak oldu çok yumuşak değil ama o sertlik gitti sizce normal mi
Zhra- Kevserergullll gazdan dolayı öyle oluyor bende 3 ay boyunca hep karnım şiş ve sertti hayla ara ara sertlik oluyor yinede isterseniz doktprunuza danışın 🥰