ZehraS Hulya53 bana da kiz dedi insAllah bende de deyismez ama deyisirse esim sevinir en cok erkek bekliyodu 😍
NimetSa Asifenerli özel tavsiye etmem canım ben de bugün yaptırdım 200 lira para ödedim içime oturdu devlet tercih edicem artık özel ateş pahası
Nnazli1996 Sedef-345 insllah giderken kayısı yada çikolata ye hareket ettikçe doktor daha iyi goruyor