Wera bizde 30 + 5 gunluk olduk. En başından beri hareketliydi. Büyüdükçe iyice hareketlendi. Dediklerinin aynısını yaşıyorum ve uyuyamıyorum sürekli bir yer değiştirme halinde gibi. Zaten kontrollerde de doktor dedi. Ben bu hareketlerinden tedirgin olmaya başladım artık. Araştırma yapayım dedim burada, senin yorumunu gördüm 😄 Tatlı bende çok yiyorum ama yemediğim zamanda hareketli. Off yazarken bile yoruldum, çok çabuk yoruluyorum.