Sibel_yay_46 Ylzsvnk hiç belirtin varmiydi benim de 3 kaldı daha erken olur diye yapmıyorum sen de ne gibi belirti yaptı
Nunu20 Ylzsvnk bende reglime 3 gun kala ögrenmistim sabahi kan testine gittim gebelik oldugu belli oldu sonra 1 ay bekledim doktara gittim ultrasonra bebemi gordum kalbini dinledim 🙃sendede gebelik var gibi umarim olur bebegin 🤲💖
Nesibeeeee Ylzsvnk hiç korkma benmde öyleydi kan verdim çıktı hatta bnmki gözle görünmüyordu bile o kdr silikti
Ummuhnm Benimde silik çıktı 3gün kala kan verdim bakalım ikindin belli olacak aşlahım isteyen herkese nasip etsin 😊🤲🏻🤲🏻
Sibel_yay_46 Ylzsvnk benim de göğüslerim bacaklarıma kramp ve rahmin de bir baskı var 2 gün de bir baş agrosi oldu ben de yapmak istiyorum ama belki de adet oncesi belirti olabilir diye yoksa çok sabırsızim sana da hayırlı olsun cnm
Nunu20 Sibel_yay_46 regl olmama az kala hangi belirtiler vardiysa onlar vardi 😀ama gercekten hiss ediyodum bilmiyorum gebe oldugumdan emin olarak test yaptim ve gercektende ogleydim farkli hiss ediyosun 😀