Asafeymeninannesi Annelerimiz 29 haftalık gebeyim göbeğim her zamankinden daha aşağıda ve bebeğin hareketleri alt kasıklarımda. En ufak bi hareketinde beni wcye kadar sürüklüo hani her an biseyler olacak artık diyorum. Hep bi baskı söz konusu doktorumla görüştüm ters bi durum olmadığını söyledi sizlere de danışmak istedim. Böyle bi durum yasayan var mı?
Handey Asafeymeninannesi bende 28+2 deyim canım.benimki de sürekli ağaşı doğru tekmeliyo resmen çıkıcakmış gibi ittiriyor bugün gittim daha doktora ayakları aşağıda olduğu için öyle hissediyorsun problem yok dedi 🤷🏻♀️
Seda54 Asafeymeninannesi ayakta çok mu kaldın canım uzan ayağının altına yastık kot ayakların yukarıda dursun yukarı çıkar canım
Asafeymeninannesi Seda54 aksine hep uzanırım 1 haftadır hep aşağıda ve hunharca hareketleri var hareket etmesin diye dua ediyorum bazen o derece 😑😑 sarsılıyorum resmen ve hep idrar istegi
Handey Asafeymeninannesi hayır sürekli idrar isteği yok. Belki idrar yollarında enfeksiyon vardır.bi tahlil yaptır istersen
Asafeymeninannesi Handey yaptırdım ne yazık ki var ama ilk aylarımda da vardı ilaç falan kullandım lakin bu denli idrar isteği söz konusu değildi
Handey Demek ki bebeğin mesanene baskı yapıyor😊🤷🏻♀️ Onlar pozisyon değiştirene kadar katlanıcaz mecbur.yapıcak bişi yok 😄
Asafeymeninannesi Handey yaa umarım öyle olur kanala inme gibi bi durum söz konusu olmasında gerisine katlanırım psikolojikmen çöktüm cidden 😑
Handey Asafeymeninannesi sen çok takmışsın kafana stres yapma hiç hem doktoruna da söylemişsin problem yok demiş.daha doğuma çok var her şeyi stres yaparsak hiç geçmez zaman 😊
Asafeymeninannesi Handey şüphesiz ki öyle ama işte..😏 yaa erken doğum olursa diyorum sonra tövbe çekiyorum farklı düşünceler 😑
Minaevra Bende 29+6 yım aynı sekilde bizim bebiş de sanki cıkıcakmıs gibi vuruyor doktora soyledigimde ise yürüyüş ve egzersiz yapmadıgım için busekilde oldugunu soyledi ama kotü bir durum yok kafana takıp sitres yapma 😘😘