1 yıldır uğraşıyoruz ama 2.bebeğe hamile kalamadım doktora da gittim bende ve eşimde sorun yok, kızım da 3. Denemede hamile kalmıştım ama bunda 1 yıl oldu tutmadı
Yumurtlama günlerini değerlendir ovulasyon testi kullan dedi doktor. Denedim ama yine tutmadı moralim çok bozuluyor tükendim resmen 😞 böyle olup da hamile kalan var mı yada bu süreç de neler yaptınız sebebi ne olabilir ki