Yasdervse Kızlar merhaba .ara lekelenme sebebiyle doktorum duphaston verdi 2ay içmemı ıstedı kullanıp fayda gören vardmıdır
busbus14 Yasdervse ama siz gebe değilsiniz sanırım ben gebelikte kullanıyorum gebelik önceside adet olmak için kullanıyordum
busbus14 Ben kullanıyorum canım 3 öğün olarak. Lekelenme azaldı ama ben iğnede kullanıyorum.Benim kullanalı 2 hafta oldu ezcacım bana 8 saat aralarla iç dedi ama maalesef ona uyamıyorum 4 saat aralarla içiyorum 3 öğün olunca