Kızlar dün yani 28 Aralık detaylı ultrasonum vardı sabah eşimle gittik ve o gün tam 22 haftalık oldun doktor muayene sırasında bebek iyi ama çok fazla aşağıda dedi bebek ve plesantası aşağıda af ederseniz bikini bölgenin hemen üstünde ve aslında benim son 2 haftadır kaşık ağrım çok fazla vardı ben de herhalde bebek büyüyor diye ağeıyor sanıyordum meğerse bebek aşağıya kaymış doktor baktı işte acil yatış verdi 1 ocağa kadar hastanedeyim Şuan serum ve ilaçlarla bebeğın yukarı çıkmasını sağlıyacaz dedi aranızda böyle olan var mı bide 3 gün gerideymiş 21+4 olarak hesapladı doktor böyle olanlar var mı acaba