39haftaya geldik neredeyse doktorum çatı muayenesi yaptı bugün hiç açılma yokmuş bir hafta daha bekleriz dedi bebeğimde zaten iki hafta önden gidiyor 4kiloyu geçecek
Doğum şekli hakkında bir şey söylemiyor acaba normal olur mu açılma vs olabilir mi her an ? Yoksa kilodan dolayı da sezeryana alınır mıyım