HayaLim_Panbik Hic bir hamileligimde boyle bisw yasamadim. Ama bunda anormal sekilde sürekli bas dönmesi, ve sürekli düsuk tansion yasiyorum. Suan ölcdüm büyügü 10, kücügü ise 5. Neden böyle? Boyle sorunla karsilasan yasayan varmidir? Nedeni ne olabilir
Ebrufatih HayaLim_Panbik benimde 2 hamileliğim aşırı düşük senin tansiyonun benim iyi halim 8 5 7 5 benim kan değerlerim vs düşüktü sende kan değerlerine baktır istersen
pera_ HayaLim_Panbik 8 aydır 9.5 tansıyon ile yaşıyorum sebebini bilmiyorum ama düşük tansiyon gebelikte iyi diyorlar
tugcesakzci HayaLim_Panbik hamilelikte düşük tansiyon normaldir. Yüksek çok tehlikelidir. Tansiyonunuz hamilelik için normal endişe etmeyin benim hep ya 9 a 5 ya da 10 a 5. Ha daha da altına düşerse 7 5 gibi mutlaka doktora görünün tehlikeli oluyor o zaman. Ama 10 a 5 çok iyi 12 üzerine çıktığı an hastaneye bile yatırabiliyorlar yani
HayaLim_Panbik Ebrufatih daha kan vermeye yeni yilin ilk haftasinda gidicem. Bayadir normaldede kan vermediydim degerlerdende olabilir haklisin
HayaLim_Panbik tugcesakzci rahatladim ya. Digerlerinde yuksekti genelde. Saten her hamilelik ve dogum dr unda zamaninda dedigi gibi farklilik gosterir demisdi. Cok bas dönmesi yasiyorum hani halsizlik bitkinlik digerlerindede oluyordu. Ama iste birde bas dönmesi goz kararmasi dusuk tansion hic yasamadiydim