Bebismgeliyorr Kızlar 22+3teyim bebegim sürekli çok aşağılara tekme atıyor yani artık yukarı cikmasi gerekmiyor mu özellikle gece uyurken çok çok aşağıyi tekmeliyor normal mi
ecembugra53 Bebismgeliyorr kuzum benim oğlum da asagıdaydı büyüdükce yeri daralıcak ayakları o tarafta oldugu için asagıya vuruyor annesi 🙂😂 büyüdükce nefes alamayacaksın bu hallerine şükret 😂😂