Rozalysa111 Merhaba kızlar ben 27. Haftadayım şeker yüklemesi yapmayı unuttuk biz kontrol günüm henüz gelmediği için, şuan devlet hastanesine gidip yaptıracağım da aç mı gitmeliyim tok mu 1 saat oluyor kahvaltı yapalı
denizalismom Rozalysa111 aç karnına gitmelisiniz . Önce aç karnına kan alınıyor 1. Saat sonra alınıyor ve 2 saat sonra alınıyor. Ama bişey yiyip içmek yok
denizalismom Rozalysa111 bence sabah erken gitseniz daha iyiy olur ben 10 da gitmiştim 1 de işim bitti ve açlıktan bayılmak üzereydim. O şekerli içeçek mide bulantısı da yapıyor . O kadar saat dayanabilirseniz aç kalmaya siz bilirsiniz
Rozalysa111 ravzae evet bende internetten onu okudum diye kafam karıştı aslında. Devlet hastanesinde bu dediğiniz oluyorsa hemen yaptırayım