Eylulasyamom Kızlar bat gününe 2 gün kaldı ve yıne negatif çıkacak dıye test yapmadım ve sizler ne durumdasınız varmı belirti 🌸
Sinemm68 Eylulasyamom benimde adet günüm bugün 5 gğn önce kan verdim negatif çok ağrım olduğu için kan verdim oğlumda da 3 gün öncesi negatifti😂 pembe leke dahil geldi tüm belirtiler var bugün gelmezse adetim yarın yapacam bakalım ne olacak dönecek mi negatiften ilkte ki gibi
Ftrhn Eylulasyamom 2 gün var yarın yapacağım 4 gün önce yaptım negatifti. Daha önceden de negatiftrn poxitifr döndü inşallah öyle olur hayırlsıyls
ferhpnar Eylulasyamom ben dün yaptım canım çok silik çıktı kan verdim 21 çıktı 11 ay bekledim 11 ay sonunda oldu
Ummuhnm Kasık ve bel ağrılarım var test yaptım silik çıktı inşallah vardır rabbim hepimize nasip etsin canım iyi düşün olur allahın izniyle sitede yapınca olmuyor çok yaşadım çok bekledim bende 🤲🏻🫶
Eylulasyamom Ummuhnm benim de kasıkta belde ve göğüslerde karıncalanma var ama cesaret edemiyorum test için
Ummuhnm Ebruli6 ilk 3dakka da çıktı mı canım çizgi 5dakkadan sonra oluştuysa olmayabiliyor ama inşallah vardır gönlüne göre versin Rabbim 🤲🏻
Ebruli6 Ummuhnm sabah yaptim geri uyudum bi daha 😅 tesekkur ederim hepimize insallah ama kuruma cizgisi zaten regl gelecek hissim var malesef
Eylulasyamom Ftrhn 6 gün kalaya doğru sonuç dıyorlar test için pazartesi yaptım negatif tı canım ınan umudum yoktu ama ılk ıdrarı da bekleyemedim şunu görmek ıcın ınan o kadar hayal kırıklığım oldukı umarım hayırlısı ile netlesır hersey
Eylulasyamom HelloooMomy evet canım görünce kalbim ağzımda attı sankı kaset testıde yaptım dayanamayarak onda da silik sekılde bellı oldu Ocak 2 ye randevu almıştım o zamanda kanda baktırır muayenemi olurum inşallah