Nesliaktag valla hamilelikten once bendw 1 paket falan iciodum . ogrendigim zaman oturdum bi tane sigarayi kana kana ictim . keyif yaptim 😂 ama sonrasinda birakmak icin elimden geleni yaptim. herkese biraktim dedim. o yuzden icmeye korkuyodum yakalanirim komsulara falan diye 😂bazen gunde 1 2 tane falan iciodum ama icime fazla cekmeden , nefsimi koreltmek icin snra canim gunduzleri hic istememeye basladi. bazen canim cekiodu kahvenin yanina falan. aksam esim gelince ona diyodum sigara iccegin zaman haber ver ben yakayim diye 🤣 ben yakiodum 1 nefes cekip veriodum. 😂 hala sadece aksamlari esime yakip veriyorum baska icmek yok. boyle boyle 30 hafta olduk . ama dogumdan sonra icerim heralde birakabilecegimi sanmiyorum 😣