Pelsa Kızlar son adet tarihime göre gebeliğin 6. Haftası ama kendi hesabıma göre 4. Haftasındayım gögüslerim çok şişti ve sivilce sıkar gibi çıkan bir sıvı geldi normal midir? Doktora gitmeli miyim
Hilal2901 Pelsa hamile olabilirsin idrar testi yaptın mı. Bazen göğüstensüt gelebiliyormuş sıkma kalsın öyle 😂
Ciwan-76 Pelsa yani muhtemelen haftada bir ya da iki haftada bir kontrolleriniz oluyrodur. Gittiğiniz zaman doktoruna sorun, ne olur ne olmaz.
DeneyimliMom Pelsa hamilelikte olabiliyor ama asla sıkmamanı, dokunmamanı öneririm. Hamilelik sırasında memeleri uyarmak rahimde kasılmaya sebebiyet verdiği için düşük yada erken doğum riski oluşturuyor. Her ihtimale karşı kontrolde doktorun baksın.
Hilal2901 Pelsa yok olabiliyormuş bazen hamilelik belirtisi diye geçiyor. Sadece sağmaya beya sıkmaya çalısmayın kasılmaları tetikleyebilir diye biliyorum❤️
Ciwan-76 @“Pelsa”#p30814657korkma ve strese girme böyle hemen stres olursan daha büyük zarar. En yakın ne Aman gidebilirsen git bir zararı yok aksine sorunu sorarsın için rahatlar 🥰