Hamidekose merhaba öncelikle çok geçmiş olsuuun 😇 bnde antibiyotik kullanmıştım ama farklı bir antibiyotikti ben 24+2de acil serklaj olmuştum. İlk 1hafta annem baktı bana annemde kaldım ama bi kaç güne kendimi toplamıştım hatta hatırlıyorum ertesi gün kalkıp temizlik yapmaya falan çalışmıştım 🤭 doktorum 10.gün kontrole çağırmıştı . Bana her şey yolunda dikişleri çok sağlam attım 37yi çok rahat görürüz dedi yatmana da gerek yok bı operasyonu yapmasaydım yatacaktın dedi sadece çalışıyordum heyet raporu almamı istedi öğretmenim küçük çocuklarla hareketli çalıştığım için . Bende onun dışıda kendimi hiç kısıtlamadım iyi olduğum iyi hissettiğim sürece her şeyimi yaptım kendimi kötü hissedersem yattım . Bu süreçte 2haftada 1 kontrole gittim . Ben enfeksiyondan çok çektim dikkat edeceğin en önemli konu o bence sık sık iç çamaşırı değiştirmeni tavsiye ederim girdim mi vücuda kronikleştirebiliyor enfeksiyonu bende öyle oldu hep idrar kültürü sonucum pozitif çıkıyordu. 38.haftada da doğum yaptım , doğumda bile enfeksiyonum vardı düşün 🥲 sağlıkla kavuştuk oğlumla darısı bekleyen tüm serklajlı annelere🙏