Bende yaptırmıştım,ilk kanda numune yetersiz gelmişti 16. Haftamdaydım sonra tekrar gidip kan verdim. 21. Haftamda dönüş yaptıklarından, Böyle şeylerde olabiliyor, erken gidip sıra almanız mühim. Riskli olanları kendileri arıyor diğerleri kendi öğreniyor polikinliği arayıp. Bence bu bir fırsat gelip yaptırın.