Benim de suyum fazla ve bebek bir hafta on gün önde gidiyordu. Şeker yüklemesinde şekerim çıktı diyet ve insülinle kontrol altında tutmaya çalışıyoruz. Diyetten sonra suyum normale döndü bebek de 1 hafta önden gidiyor ama doktor bu problem değil normal doğum yapabilirsin çok iri olmadığı sürece dedi. Siz de şeker yüklemesi yaptırmadıysanız yaptırana kadar meyve, beyaz ekmek, patates, pirinç, bezelye, havuç ve tabi tatlı şeyleri azaltmaya çalışın faydası olacaktır 🌸