Tuba04 Kızlar sizde olumsuz birşey kaldı mı görüntü olarak yada üşütünce sızlama gibi vs.Benim ilk normaldi bir daha asla normal istemiyorum sezeryanı da merak ediyorum
HilalYlmz Tuba04 ayaklarını üşütünce kaşıntı ve hafif sızlama oluyor ama öyle çok rahatsız edici bir şey değil canım benim göbeğim kalmamıştı korse kullandım toparladı ama illaki deformasyonlar oluyo yani bu normal doğum da olsa 😀
3prens1prensesmom Tuba04 yani tabi sezeryan bolgesi hassas oldugu icin usutmede sizlayabiliyor ☺️ben siskinlik olarak hissediyorum dikis bolgesinde kendimi sicak tutunca geciyor
Gulhemdrmzz61xx Tuba04 görüntü olarak kalmadı ağrı da hiç olmadı ve ben kendine dikkat eden çorap terlik giyen de değilim ama tabi kişiden kişiye değişebilir çevrem de de olan arkadaşlarım var ağrı felan hiç diyen olmadı
Tuba04 SenaaaNurrrr ben 10 saat sancı çektim onu falan unuttum ama epizyo anını unutamıyorum birde vajinam genişledi epizyo atılırken canım acımıştı altta dikiş olacağına göbekte olsun düşüncem artık
Haticengin17 4,5 yil olsu bi kere sizlama olayi oldu asiri soguktu ☺️ onun haricinde gobek biraz kaliyor sporla toparlaniyor kesinlikle ben ikinciyide sezeryan olacagim
Gulhemdrmzz61xx Tuba04 inşallah sizde de hiç bı hamile kardeşim dede olmaz benim tek korkum şuan baş ağrısı sezeryan sonrasi onun dışında kolay
3prens1prensesmom Tuba04 oyle siddetli birsey degil icten icten bir sizlama anliyorsunuz usuttugunuzu oyle diyeyim
Handesel Tuba04 Benim dikiş yerim belli değil ama göbeğim kaldı ilk sene soğuklarda biraz sızladı ama şimdi pek olmuyor göbek biraz kişi yapısıyla alakaları zayıflarda belli olmuyor benim göbek bölgem zaten yağlı olduğundan bide çok aşırı şişmiştiö ben ve çatlamıştım ondan olsa gerek sarktı göbeğim spor yapabilsem toparlarım. Hissiszlil oluyor birde dokuda
eveb19 Tuba04 kisiyle alakalı bir durum oldugunu düsünüyorum benim 5yil oldu neredeyse sezeryan olali 1kez bile agri sizi hissetmedim ama komsum 12yil omus sezeryan olali arada agriyor diyor🤷♀️