İkili teste karşı olanlar, amniyosentezi cinayet gibi görenler, şeker yüklemenin bebeğe zarar verdiğini düşünenler, folik asit kullanmayanlar, tetanoz aşısı yaptırmayanlar… Lütfen doktora gitmeyin. Kendi aklınıza doktordan daha çok güveniyorsanız oturun evinizde ve bebeğinizi orada doğurun. İnsanlar sıra bekliyor randevu alabilmek için. Siz ne hakla sağlık sistemini meşgul ediyorsunuz!!!