Sym35 Kızlar çekmecesi de olan kaliteli dolap önerileriniz var mı ? İkeanın kleepstad gardrobunu çok beğendim ama çekmece koyulabiliyormu bilgisi olan yazabilirmi ?
Ulviyedlnn Sym35 biz bu modeli tercih ettik %5 indirim vardı dolap ve şifonyeri 13.550 tl ye aldık Instagram’da değişik modelleri var biz gidip gördük mdf gayet kaliteli geliyor
Beeyzanurr Sym35 Ben böyle tercih ettim gardirobun ici de yeterli ama ben yinede şifonyeri çok büyük aldim ici de cok geniş
cokbilmismom Sym35 [https://mutluresim.com/images/2023/12/29/nT0LSH.png](https://) Şu dolabı beğendim bende ama daha mağazaları gezeceğim kalitesine bakmak için. Tavsiyem suntalam ürün almayın çok çabuk dağılıyorlar ve rutubetten nemden hemen etkilenip bozulurlar. Ben sade bir dolap alıp uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum önünden masif , mdf daha iyi
Ebru3439 Sym35 bende arzumm bebe Avcılar İstanbuldan aldım çok memnun kaldım derinlikleri malzeme kalitesi güzel bir de iç tasarımınıda söylediğin şekilde yapıyorlar https://mutluresim.com/image/nEeheq
cokbilmismom Ulviyedlnn merhaba gidip sipariş mi verdiniz yoksa instagramdan mı sipariş verdiniz bende denk geliyorum bu markaya ama malzemesinden emin olamıyorum sunta kullanabilirler diye. Sizinkinin malzemesi neymiş
Mihriii-98 Ulviyedlnn merhaba bizde bu mağazadan farklı bir bebek odası takımı aldık 35 gün sonra teslim edileceğini söylediler 35 gün sonra 15-20 güm sonra teslim edileceğini söylediler 20 gün de geçti hala teslim edilmedi siz yeni mi aldınız merak ettim
Ulviyedlnn cokbilmismom İstanbul maskodaki mağazadan aldık bı çok şehirde yerleri varmış internette görüp başka bi model begenmistim mağazada bu daha çok hoşumuza gitti MDF olduğunu söylediler ben çok yer gezdim ama bu ürüne ayrı bayıldım yani
bebisliozlem Beeyzanurr bende henüz almadım ama vivense’de karar kıldım 🥰 bu model yeniymiş galiba benimde çok hoşuma gitti, gardolapı da büyük olsun biraz istedim 🩷 https://imgyukle.com/i/ycoD9c https://imgyukle.com/i/ycopvt
cokbilmismom bebisliozlem modelleri çok güzelmiş bende bir çok yere bakıyorum suan vivenseyede baktım suntalam ama malzemesi o yüzden vazgeçtim çünkü bir iki yıl içinde dağılsın istemiyorum mobilya o kadar para veriyoruz. Çilekte be almilada begendim bir iki model onlara bakacağım malzemesi nasılmış diye
Beeyzanurr bebisliozlem bu da cok hosmus ben bari şifonyer ayakli olsunda silerim diye ayakli aldim:)
Beeyzanurr bebisliozlem bu arada ben kulplarini ahsap kullanicam daha hos duruyor trendyolda satılıyor bilginiz olsun
Ulviyedlnn cokbilmismom teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah en güzeli sizlerin olsun 🙏♥️
Ulviyedlnn Sym35 gayet güzel sol taraf boydan raflı 5 bölmesi orda çekmecenin üstü klasik askılık yeri ve üst bölümü var bütçeniz ve yeriniz varsa bu modelin 4 kapaklı olanı da çok güzeldi ömürlük yani 🫶
Beeyzanurr Sym35 benim neredeyse evimdeki tüm mobilyalarim vivensenin 4 yildir kullanıyorum hiçbirinde sıkıntı yasamadim ürünleri secerken mobilya için kullanilan malzemeye dikkar etmek lazim