Asgasg Annem ablam mide bulantısından hep yattılar benim çok hafif böyle mi sürer daha sonrasında çoğalan var mı
elifgocmn-80 Asgasg kendine nazar etme herkes aynı bulantıyı yaşayacak değil bazıları bulantı yaşamaz ben mesela bulantı kelimesini okurken bile midem bulanıyor kuzenimde 7 haftalık pırasa yiyor
Mercimeek Asgasg kız ne güzel işte keyfini çıkar 😃 ben 34 haftalık gebeyim hiç olmadı bende de burada biri vardı gebelik belirtim yok bebeğim iyi midir 🤪 bacılarım bebelerimiz iyi ama bizim akıl sağlığımız gidiyor artık onu farkettim 🤪🤪
Gizemavs Asgasg bas dönmesi mide bulantısı gibi seyleri hic yasamadım muhtemelen sizin de öyle gececek cok sanslısınız :)
Eymenmomm Yani herkeste olucak diye birşey yok dillendirme bence o kdaar zor ki ilk oğlumda 9 ay prilam içtim doğuma gidene kadar yerimden kalkamaZ arabaya binemezdim
cokbilmismom Haftaya kadar hiç bir şeyim yoktu ama sonra bir başladı ağır başladı kabus gibi hala prilamla bulantıyı durduruyorum 😂😂
elifgocmn-80 cokbilmismom duruyorsa iyi benim asla asla geçmiyor en ufak şeyde bulanıyor olur olmadık yerde öğürüyorum öküz gibi 😅