Nursumeyye5 Ne yiyip içebilirim ağrılarım hafiflesin süt olsun diye omuzlarım çok ağrıyor bunu yaşayan var mı şunu yap dediğiniz birşey var mı ?
cutecik Nursumeyye5 sade nescafe iç cnm belki sevmezsin tadını ama aşırı iyi geliyo hemen etkisini görürsün ağrıların için
Mutlumomm Nursumeyye5 Ağrılarının hafiflemesi için bol yürüyüş yap canım çabuk ayağa kalkarsın öyle baş ağrın olmaması için neskafe iç şekersiz süt yapması için bol bol su hoşaf rezene çayı bunlar iyi oluyor süt yapması için canım benim 🥰
cutecik Nursumeyye5 evet ağrıyı hafifletiyo yok hayır ikisi bir arada falan değil sade koyu renkli oluyo ya nescafe onu öyle içicksin
karaguzelirem_ cutecik filtre kahve de olur herhalde dimi ? Kahve dünyası tchibo gittiğim hastaneye çok yakın eşime hemen aldırırım ordan
Mutlumomm Nursumeyye5 Eczanelerde bulabilirsin canım süt yapmak için çay dediğiniz zamn bunu önerecek zaten siz rezene çayı da diyebilirsiniz fark etmez 🥰
Mutlumomm karaguzelirem_ Bence şekersiz her kahvenin baş ağrısına faydası olacağını düşünüyorum ama o baş ağrısını bir hafta çektim narkozu atamadığım için sonradan aklımıza geldi kahve içmek onu içince yeniden doğmuş gibi oldum resmen 😅
cutecik karaguzelirem_ olabilir belki demlemede sorun yaşamazsanız marketlerde de ufak paket nescafe gold’lar var mesela ondan da alın isterseniz bnm sırtlarıma omuzlarıma vurmuştu ağrısı sayesinde geçti