NM_mom Evet kese şeklini ben de kızımınkinden yola çıkarak tanıdığımın bebek kesesine kıza benziyor demiştim gerçekten kızı oluyor. Bu bebişin daha kesesini göremedik daha 4+5teyiz🤭 sağlıklı olsunlarda gönlüm kızdan yana🤲🏻🤍
Edaa01 NM_mom bende oglumda hep tatlı yiyordum turşuyu seven bir insanım oglumda hic yemedim ama bu hamileligimde turşudan vazgecmedim😁 surekli ekşi tuzlu yemek istiyorum şimdide tatlıyla alakam yok bakalım hayırlısı🥰
Badeveannesi NM_mom benim ilk gebeliğimde hep tatlı istedi canım oğlum oldu bundada deli gibi ekşi yeşil elma ekşi ayva limon istiyor inşallah kızım olur
1cocuklumom NM_mom hiç alakası yok bence ben ilk zamanlar aşırı ekşi şeyler canım istiyordu ama oğlum oldu
MelteM2cck NM_mom yediğinde alakalı olsaydı ilk hamileligimde şerbetli tatlı aserdim hep kızım oldu. Bu hamileligimde de şerbetli tatlı aseriyorum hatta şu an fırında hira tatlısı yapıyorum. Dün taş Kadayıf yedim ama yine kız 😁😁😁
Sedefkitir12- NM_mom ben ilk kızımda hiç tatlı yemedim hep eksi yedim kızım oldu suan 2. Ye hamileyim hiç ekşi yemedim hep tatlı yedim yine kızım var😅