Kızlar bir haftaya yakındır grip gibiydim vitaminler aldım dut kurusu kaynattım içtim iyi hissediyodum en azından dün akşam birden fenalaştım kalp çarpıntısı, bulantı, kusma, ishal hepsi var şuan ayrı olarak titreme gelıyor birden terliyorum göğüs agrım ve sırt agrımda çok yoğun su bile içemiyorum 22+6 haftalıgım şuan acile gitsem bişey yapmıyorlar saglık ocagı bısey demıyo kadın doğum burda bısey yapamam diyip gönderiyor saglık kabinine gidicem birazdan vitamin serum taktırmak için birde bulantım gitsin diye serum isteyecegım özel olduğu ıcın takıyorlar orda ama berbat haldeyım basına gelen varmı