Kardelenylmz Sevvalglc kuzum referans dışı ya da o alan kırmızı olursa da o şekilde de bilebilirsin hamile olduğunu ben öyle anlamıştım
Sevvalglc papatyamm_ tam olarak var olup olmadığını anlayamadım 😅 iki test çok silik çizgili idi diğer iki test çok net tek çizgi idi dedim kan belirler bu da iki ara bi dere 😂
DeneyimliMom Sevvalglc maalesef kan testiniz negatif çıkmış. Eğer regliniz geçmişse muhtemelen bu ay negatif ama regliye daha varsa bir umut beklenebilir. Ama bu teste göre hamile değilsiniz.
Handesel Zeynepci012 İnsanlardan yorum almak için yazıp neden herkesi tersliyorsunuz yanlış yere bakıyorsunuz beta kısmına bakıcaksanız olan şeye neden yok diyelim
Nzyl Zeyba merhaba ben akşam kan testi yaptırdım 0.10 çıktı artma ihtimali var mı sizce ne zaman kan testi vermeliyim tekrar