kızlar merhaba 20. Haftamdan beri gebeliğimde el uyusması hissizlik vb şeyler oluyor kollarım dirseklerimden aşağısı agrıyordu nörolojiye gittiğimde gebelikten ödemden demişti ilgilenmedi 30. Haftadayım tansiyon riskimden dolayı ilaç kulanıyorum ondan mı oluyor bilmiyorum ama bu saat oldu uykumdan uyandım uyusma ağrısına telefonu bile zor tutuyorum sadece ellerimde igne batması uyusma hissiszlik oluyo ciddi boyutta yaşayan var mı