Sevgitekin rica ederim şurup gebelikte kullanılmiyor yaninaslinda çok ileri derecede oldugunda kullaniliyor ama ilk 3 ay ve son 3 aylık dönemde kullanılmıyor. Dediğim gibi gece yatmadan makat bölgene hindistan cevizi yagı sür bi tatlı kaşığıda iç hem cildine iyi gelir öyle düşün sabah kalkar kalkmaz herseyi 90 derecede yıka günesin eve girmesini sagla kiyafetlerini güneşte kurut disariya as gerekirse ustüne naylon ac yagmur faln yagsada. Kıl kurdu yuksek derecelerde yumurtalarını bırakamazlar güneş isigindan kaçarlar ve çok hizli ürüyorlar cok hizli bulasır. Bebegin doğmadan eher bunları yaparsan kurtulursun yoksa yavrucagiz dogar dogmaz ona da bulaşmasin havlular falan herseyi her sabah yika biliyorum hamileyken çok zor ama bende o şekilde kurtuldum ilacsiz cok zor ve uzun oluyor ama gidiyor en azindan doguma kadar biraz rahatlarsın ben 1 bucuk ay ugrastim ilk 1 haftada bunlari yaparsan yari yariya neredeyse gidiyor sonra ben bitti sanip yapmadim malesef yumurtalarini her yere biraktiklari icin geri cogaldı sonra bastan basladim falan derken uzadı duzenli bi sekilde yaparsan eger daha erken kurtulursun insallah birde ben lama almistim her sabah lama yapip digerlerininde dökülmesini sagliyordum boyle daha hizli gidiyorlar sonra ustüne sicak bi dus falan eger sabahlari sana esin lama icin yardim edebilirse buda kolaylik oluyor umarım tez zamanda kurtulursun