cetinkayababy Kızlar selam 24 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyor iç yanağımda apse oluşmuş Dr a giden tedavi olan var mı hamileyken görüşleriniz benim için çok önemli bende gideceğim ama gitmeden ne yaşadınız öğrenmek istiyorum
Dodomom cetinkayababy bende 22 haftalikta gittim 2 tane çekilecek ve 2 tane kanal tedavi yapılacak dışım vardı. Antibiyotik yazdı geçmezse çekeriz demişti çok şükür ağrımıyor şuan
Sekara cetinkayababy bence geciktirmeyin sizde gidin benimde ağrıyordu önce antibiyotik verdi sonra doktor izniyle çekim oldu
Baahar4549 cetinkayababy 2. Trimesterdan sonra doktorun uzun onayıyla çekim, kanal vs tedaviler yapılabilir. Bence doktorunuzun onay verdiği sürece tedaviyi yaptırın örneğin tedavi edilemeyen apse bir süre sonra kana karışıp bebeğe ve size zarar verebilir.
Krtcm cetinkayababy tedavi olabilirsiniz apse tedavi edilmezse erken doğumu tetikliyor demişti dr diş ağrısı da 23 haftada dolguuaptırdım
Eylemyerlii Ben 36.haftamın içinde 20 lik diş ağrısı çektim çekilmesi gerekliydi dr izni ile çektirdm çok şükür bişey yaşamadım. Parol içebiliyordum dr izin veriyordu. Ama işe yaramıyor tabi diş çok zor