zehmva_ akintin varsa enfeksiyondanda canım o ağrı aynı haftakarda enfeksiyon yüzüne doğum sancısı yaşadım nts dede sancı çıkardı bugün konturolu uz olsa bile bence gidin acile çünkü sancılarınizin arttığını söylüyorsunuz burda yalancı sancı desekte bazen yalancı gibi gözüken sancılara gerçek sancı olabiliyor randevundada doktora acile gitigini ağrılardan duramadigini anlatırsın evin uzaksa duruma göre yatış yapar yada gönderir ama ben pinpirikli biriyim her şeyde riske atmamak için mutlaka giderim evde cekecegime hastanede çekerim dusuncesindeyim çünkü ilaçlar rahatlatıyor 3 haftadır diş ağrısı sandığım ağrı aslinda sinizütmus dayananiyorum 2 dış doktoruda sende sinizüt var dedi idare ettim ilaç içmemek icin cocuklaeim uyanınca hemen gidicem hastaneye