Mubuo Benimde suyum bu saatlerde gelmişti duşumu aldım sancılarımı bebek hareketlerine dikkat ettim sabah 6 gibi doktora gitmiştim su geldikten sonra 24 saat içinde doğum olması gerekiyor . enfeksiyon riski var. Çok beklemeden gitmelisin bence stres yapma sakin kal hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim şimdiden hayırlı olsun 🙂🙏🥰