Kızlar bugün muayene oldum. 37+2 haftamdayım. Bebeğimin kilosu 2950. Doktor normal dedi ama daha önceki haftalarda 1 hafta kadar önde gidiyorduk. Bu sefer pek kilo almamış. 15 günde 250-300 gram kadar almış. Düzgünde besleniyorum aslında ama bilemedim