Hanımlar herkese hayırlı geceler. 5 aylık hamileyim 20. haftaya geldim. Son 1 aydır sol kaburga kemiğimin orta kısımları yani sırtımın sol tarafında ağrı oluyor. Ne oturunca ne masaj yapınca geçiyor. Anca yatıp uzanınca bu ağrı biraz olsun hafifliyor. Bu tarz bir ağrı yaşayan oldu mu aranızda? Hangi doktora gitmem gerek? ortopediden mi randevu almalıyım? yoksa başka bir bölüm mü?