Aygun197 Merfur bence yok hamilelikde normal ama akrabalarımda erkek çocukda hep bel ağrıyordu kız çocukda ise kasık ağrısı oluyordu ne kadar doğru bilemem))
Basinc Merfur bende çok duydum etraftan bel sırt ağrısı çok oluyor erkek bebeklerde kızlarda kasık ağrısı daha çok okuyor gereckten öyle üçüncü hamileligim iki kızdan sonra bu erkek ve sırt bel ağrısından zor dayanıyorum
_Kader @Merfur Benim de %60 daha çok belim ağrıyordu. Bel ağırıyorsa erkek derlermiş. Doğum da öyle erkek bebeklerin doğumu bel ağrısıyla başlıyormuş. Kızların ise karından. Ama hiçbir kesinligi yok 😀