Ozlemgokce gece bir gibi sancım başladı ama o gece sabaha kadar sık sık idrara çıktım ondan sonra hep odanın içinde yürüdüm Sabah sekize kadar ara sıra duruncA uzanıyordum ama mümkün değil uzanmak tekrar kalkıyordum sonra banyoya girdim suya oturdum sürekli suyu sıcak tuttum hiç acı hissetmiyordum öğleden sonra üç buçuk dört gibi hastaneye gittim giriş yaptim doğumhaneye girdim orda suyum geldi ebe suyumun çok az olduğunu söyledi sonra doğum başladı hiç bagirmadim ağlamadım hep dua ettim yırtık olmadı kızım 3 kg ile doğdu ben bagirmayinca sakin kalinca bana çok yardımcı oldular çok şükür güzel bir şekilde atlattım ikinci dogumumda aynı şekilde ilerledi sancım sabah 5 te başladı ben hastaneye on iki saat sonra gittim aynı ilk doğum gibi suya oturdum iki dogumumda da doğumhaneye girdiğim gibi çıktım oğlum da 3 kg 600gr dünyaya geldi ebe erkek bebek belki dikiş olabilir dedi ben kabul etmedim ne olursa olsun dikişsiz doguracam deyince vazelin getirdi o şekilde kolaylaştırmaya çalıştı sakin kalinca da güzel ilerledi çok şükür on gün kaldı doğumuma bunuda evde doğurmayi düşünüyorum Allah’ın izniyle