cennettemel olumlu düşünün siz en güzeli olumlu düşünmek bu bebeğinize de iyi gelecek , sancı vs yoksa bebeğin hareketleri de normalse stres yapmaya hiç hiç gerek yok. Ben bu hafta 36 ya girdim geçen hafta sancılarım nst de o kadar sıktı ki her an sezaryene alınabilirdim bebeğim için akciğer iğnesi yapıldı , şimdi tehlike geçti sancılar devam ediyor , bebişte biraz küçük ama sakince olumlu bir şekilde bekliyorum size de bunu öneririm , inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi, beslenmenize dikkat ediniz bebeklerimiz ne zaman geleceklerini çok iyi biliyorlar 🥰