ugurbocegiveannesi valla canım bende gebeliğim öncesi - gebeliğim ve doğum dahil tüm sürecini Medicana da geçirdim. Yönlendirmek istemem , kişiden kişiye göre de değişir ama muzyyn hanımdan çok çok memnun kalmamistim. İyi biridir kendisi ama beni pek tatmin etmedi diyim. Bu yüzden doktorumu değiştirip Okan bey vardı şimdi yeni ayrıldı hastaneden Okan hocama geçmiştim. Kendisi mükemmel bı doktordur. Sezaryan doğum yaptım. Doğum sonrası hemşire ve ebeler , hasta bakicilar MUKEMMELL. Allah onlardan bin kere ragzi olsun. Bebek gibi ilgilendiler benimle. Daha taze yani. Kızım yeni dört aylık oldu.