Kızlarr hamileliğimin nihayet sonuna yaklaştık sorun şu ki ilk bebeğimi özelde doğurdum ama artan fiyatlardan dolayı bunu devlette yapmak zorunda kaldım okadar para vermek fuzuli gibi geldi, aşırı korkuyorum devlette nasıl ilgileniyorlar acaba sezeryan olucam bu arada 🥹