Lamia65 Gulseee1 merhaba canım.Bence normal yani 26 günlük bebek yani.Benim oğlumda da öyleydi yanlış hatırlamıyorsam. Yinede doktoruyla konuşun
Kediannesi1 Gulseee1 benim de öyle annem üşümüştür diyor ama doktorlar fazla beslenmiştir diyor 😀 yine de siz bir sorun 10 günden uzun sürmemeli demişti aile hekimim
mimar_anne Gulseee1 oluyor canım o besin bağırsakta çok bekleyince yeşil rengini alıyor bizde çok oluyordu yeşil sarı karışık bazen sadece yeşil bazen sapsarı bende çok takıyordum zamanında ama çok normal ☺️
Esraaaa1995 Benim bebeğiminda kakası öyle idi gaz sancısı da vardı doktora gösterdim kakadan tahlil yaptı süt şekerine alerjisi olduğunu söyledi şimdilik bana diyet verdi