Yorgunanne63 Benim de son 17 kafası önden gidiyordu haftaya kontrole gidecem bakalım normale engelse sezeryan olur hakkimzda hayırlısı kolayı olsun normallerim de zor gecmisti inşallah bu doğumum güzel geçer travma kalmaz üzerimde
Momela xxR4bia Ocak 4 için gün verildi açıklığa bakılacak sonrasında ya normal ya sezeryan olacağım tedirginim biraz bakalım 🤔