Merhaba benim de 11+3 ve 5. Haftanın ilk gününden beri kusuyorum hiç bir şey yiyemiyorum kullanmadığım ilaç kalmadı hastanede bile yattım ama iyi olmadım 5 kg verdim 43e düştüm. o kadar zor ki çok nadir rastlanan durumu yaşıyorum 2 aydır evden hiç çıkmadan sadece yatıyorum her gün öldüm zannedip yaşıyorum. Hamilelik sevincini yaşayamadım psikolojim de çok bozuldu sürekli bulantıdan halsizlikten her şeyden tiksiniyorum neşem enerjim bitti. Rahat geçirenlere çok özeniyorum. Rabbim hepimizin yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.