37+4 üm. 4 ocakta ameliyatim olucak. Oglum gripti kocam oldu smdi ben oluyrum burnum.akiyo. hele ki oksuruk gelirse o kesik halde oksurmek mahfeder insani. Doktor grip olursan ertelerim dedi ama bebek durcakmi bide o var. Benim gbi olan varmi ameliyat gunu naltiniz?