Kızlar eşimle dışarı çıktık eve yakın parkta bankta oturduk 15 20 dk fln sonra kalkıp biraz yürüdüm birden belime ağrı attı bir kenarına sanki ayrılıyor gibi oldu arada karnımada vuruyordu braz oturdm bir yere geçti biraz sonra eve gelene kadar oldu ağrısı. Uzandm dinlendim geçti ağrı ama normalde artk sırt ağrılarım olmaya başlamış bu seferki ağrı biraz daha şiddetliydi. Bebeğn hareketleride var hatta aşağıya baskı yapıyor biraz. Ya sancıydı geldi geçti ya da acaba üşüttüm mü dışarıda diye düşündm ama hava iyiydi 🤷