AslimErcan 25.HAFTALIK GEBEYİM KARNIM AŞŞAĞIDA ERKEN DOĞUM OLABİLİR DİYOLAR SİZİN NASIL CANLAR BOYLE ASILSIZ YORUMLAR YAPAN VARMI 😐😯😔
Rabia06 AslimErcan Benimde öyle canım 27+3 günlügüm karnım aşagıda bebek rahme yerleşmiş Allahın izni ile bişey olmaz inşallah
Kubracls AslimErcan bebiş dönmüştür benimde öyle olmuştu merak etme sancın ağrın yoksa sıkıntı yapma kendine bebişe bebişler o haftalarda çok dönüyorlar
Derin_34 AslimErcan kulak asmayın cahil insanların laflarına. Benim karnım hiç yukarda olmadı mesela hep aşağıdaydı ama hiçbi skıntım yok şükür 35 bitmek üzere
Ikrmels 25 haftalık hamilelikte ne kadar göbek olabilir ki Allah aşkına ya şu şunlar bazen konuşmak için konuşuyorlar yaaaa göbek daha aşağı da olur zamanla büyüdükçe yukarıya doğru çıkar canım çok normal bu doktorun kesinlikle aynı şeyi dicektir
mimarkadin AslimErcan doktorunuz söylemediği halde neden başkalarına inanıyorsunuz? Onlar doktor mu? Nereden biliyorlarmış?