Sesusa
Caglasmz Bende Alle’de yaptırdım 🥰 Normalde de rutin kontrol için Furkan beye gidiyordum çok memnunum kendisinden, tüp bebeğe karar verince hiç araştırmadan direk oraya gittim. Aralıkta yumurtalarım toplandı regl oldum şimdi transfer için ikinci adeti bekliyorum, allah herkesin gönlüne göre versin umarım kalbimizden geçen gibi sonuçlanır herşey 💖🤲🏼