Sesusa aslında benimki biraz değişik oldu. Şöyleki ben normalde gözüken adet tarihimden 5 gün önce lekelenmeye başlayıp tam 7-8 gün lekelenip hiç sökülmedim ve regl tarihim geçmiş oldu, bunu hemşireye söyledim aksi bir durum olmasın diye onlarda bana ertesi güne randevu verdi, Serkan hoca muayene etti rahim toparlanmış estrofeme başlayalım zaten yoğun bir adet bekleme dedi. Ben estrofeme başladım ertesi gün regl oldum 😅 onu da haber verdim problem yok zaten dün ilaca başlamıştınız devam edin dediler 10 günün sonunda kontrole tekrar gittim yani bu cuma günü onda da rahim kalınlaşmış fitile başlayalım diyip 6 gün sonrasına transfer tarihi verdi. Yani bu hesaba göre ben regliden önce estrofeme başladım ortalık biraz karıştı 😮💨😅